Bine ati venit!

Ma numesc Tepes Cristiana Gabriela, sunt eleva in clasa a-VI-a B la Colegiul National "Vasile Alecsandri" Galati, avandu-l ca diriginte pe domnul profesor de limba si literatura Romana, Corneliu Goldu.
Vreau sa va urez un infricosetor "Bun venit!" pe cel mai tare [si singurul] site dedicat cartii "Capcana", carte scrisa de Sarah Wray.
Pe acest blog veti gasi detalii despre autoare si despre carte, sentimente si pareri, cititori si creatii ale lor, unde voi trebuie doar sa priviti cum Tabara Sperantei se formeaza, incet, incet.

Elita

Un produs Blogger.

Scrisoare catre autoarea Sarah Wray

Engleza:

Hello! My name is Cristiana Tepes, I am 12 years old and I`m from Romania.

I write this message because I want to say that you are one of my favourite writers. I love the book “The Trap”!

In our school, we have a project at Romanian Language: we have to make a blog with our favourite book and writer, and I chose you, with “The Trap” book.

My blog is this: www.swray-capcana.blogspot.com .

“The Trap” in english means “Capcana” in romanian.

It will be an honour for me if you can take a look on my blog.

I know that you don`t understand romanian, so I put those flags with different countries, to read the blog in your language.

Your huge fan,

Cristiana Tepes.

Romana:

Buna! Numele meu este Cristiana Tepes, am 12 ani si sunt din Romania.
Scriu acest mesaj deoarece as vrea sa iti spun ca esti una din scriitoarele mele preferate. Iubesc cartea “Capcana” !

In scoala noastra, avem un proiect la Limba Romana: trebuie sa facem un blog cu cartea si autorul nostru preferat, iar eu te-am ales pe tine si cartea “Capcana”.

Blogul meu este: www.swray-capcana.blogspot.com .

Numele “Capcana” inseamna “The Trap” in engleza.

Voi fi onorata daca ai putea sa imi vezi site-ul.

Stiu ca nu intelegi limba romana, asa ca am pus acele steaguri cu tari diferite, pentru a putea citi blogul in limba ta.

Marele tau fan,

Cristiana Tepes.

0 comentarii: